tiistai 9. tammikuuta 2024

Cien voide

 ..ja taas se mainostaa Lidliä! No juu, ja ihan ilmaiseksi vielä. (Minulla ei ole mitään mainostuloja, kuinka voisi ollakaan:)

Mutta asiaan. Olen käyttänyt aikanaan paljon Lumenen voiteita. Sitten meni pitkäksi aikaa, moneksi vuodeksi perusvoidelinjalle, paitsi että kun edellinen perusvoidetuubi tyhjeni, huomasin että onpa naama kuiva. 

Päätin katsoa, mitä Lidlistä löytyy ja löytyihän sieltä sievä purkki Cien- päivävoidetta. Ai että tuntui hyvältä ja pehmensi ihoa, tuoksu myös miellyttävä - vaikka tässä long covidissa hajuaisti onkin suurelta osin poissa.

Hinta: 4,95/purkki. (99,00/litra) minun käytöllä tuo purkki riittänee suurinpiirtein 3 kuukautta.

Olen siis iloisesti yllättynyt. Aiemmin olen ostanut Lidlin huulipunaa ja kynsilakkaa, hyvin edullisia nekin verrattuna moneen muuhun.



Voidetta edeltäen voi tehdä kurkkunaamion. Yksi tuore kotimainen kurkku maksoi viimeksi 1,05/kpl. Siitä tekee hyvän naamion ja riittää loppu kurkku muutamaksi päiväksi leipien päällekin.


🤎🤎🤎


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogitekstisuositus

Koivujen lehtiä voi hyödyntää näinkin

Pian on koivuissa lehdet. Ken uskoisi kun katsoo ulos lumimyräkkää... Mutta näin on, kyllä kevät kohta tulee. Tässä mitä kokeilen ensi tilas...

Suosittuja postauksia